judithxtra.blogg.se

Vi är två tjejer som har skapat denna blogg. Vi kommer inte vara oss själva utan vara våra "karaktärer" Judith och Judith. Det kommer komma massa roliga saker. Vi kommer ju alltså inte ha bilder på oss själva utan på Judith och Judith. Kankse senare när det blir fler läsare får ni någon bild på oss ;)

sorry

Kategori: Allmänt

Hej allihopa! Det var längesedan jag vi/jag gjorde ett inlägg nu, förlåt så himla mkt! Har helt enkelt glömt bort :( men om ni fortsätter kolla in så kanske det kommer en video snart ;) just nu gör jag inte så mkt. Ska och spela minigolf och gå på museum sen. Mysigt! hörs... / Judith
 

Kommentarer

  • korv123 säger:

    ni är ju bara så grymma!!! ;)

    Svar: tackar tackar!! ;)
    judithxtra.blogg.se

    2012-06-24 | 13:05:32
  • Kråkan. säger:

    Haha, det första jag tänkte på när jag såg bilden var vilken söt rödprickig klänning med volanger! Jättegullig, haha.

    Ni är så häftiga så!

    Svar: Hahaha, tack så mkt! :)
    judithxtra.blogg.se

    2012-06-24 | 18:19:24
    Bloggadress: http://krajkan.blogg.se

Kommentera inlägget här: